Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Kwiatowa ramka dla babci


Hej, dziś mam dla Was projekt z naszym najnowszym kompletem ślubnym, lecz nieco inaczej. 

Wykorzystałam kwiatki z tejże kolekcji do przyozdobienia plastikowej ramki. Najpierw wyjęłam szkło i ramę pokryłam kilka razy białym gesso. Użyłam pasty strukturalnej i szblonu, by stworzyć ciekawy wzór. Ramkę popsikałam mgiełkami i delikatnie przetarłam perłową farbą. Z zestawu grafik wybrałam kwiaty i listki, które powiększyłam i wydrukowałam 2 razy. Brzegi kwiatów przycieniowałam różowym tuszem, niektóre z nich podniosłam za pomocą falistej tekturki.
Babci spodobała się rameczka z ulubionym zdjęciem wnuczki 😉 








Wykorzystałam:



Pozdrawiam: