Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Wakacyjna rameczka z odzysku.

Witajcie Kochani! 

Ja już niestety jestem po urlopie i bardzo tęsknię za szumem morza i spacerami po plaży. Z tej tęsknoty wpadłam na pomysł przygotowania wakacyjnej ramki. Co ciekawe ta ramka ma już z 15 lat, kiedy ją przemalowałam i w końcu nadała się idealnie na taki morski widoczek. :) Pozdrawiam Was serdecznie, uważajcie na siebie w te upały!

Hi Folks!
I miss the sound of the sea and beach walks but unfortunately my holidays are over.
That's how I came up with an idea of a holiday frame.
This particular frame is 15 years old, so I painted it to match the sea view.
Greetings, please be careful during those hot days.




Wykorzystałam zestaw:
I used:

Do zobaczenia :)
See you soon ;)