Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Podziękowania w stylu Boho.

Witajcie kochani :)
Dziś chciałam się z Wami podzielić uroczymi kartkami dla nauczycieli oraz Dyrekcji, w podziękowaniu za rok, zwłaszcza za trudny dla wszystkich drugi semestr.
Do ich wykonania użyłam rewelacyjnego zestawu papierów OHO BOHO, mięta oraz brzoskwiniowe odcienie prześlicznie się razem prezentują, całość dopełniają urocze papierowe chwościki.
Wzór ten tak bardzo mi się spodobał, że powstały również etykietki do flower boxów
W miętowo-oliwkowej kartce wykorzystałam również digi stempelek z zestawu na Dzień Taty

Hello my friends :)
Today I would like to share with you charming cards for teachers and the Management, in thanks for a year, especially for the difficult second semester for everyone.

 I used a sensational set of OHO BOHO papers, mint and peach shades look beautiful together, the whole is complemented by lovely paper ties.

I liked this design so much that I also created labels for flower boxes
In mint - olive card I also used a digi stamp from the set for Father's Day















Użyłam
I've used



Pozdrawiam cieplutko :)\
Janeta