Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

To będzie piękny ślub...

Witajcie kochani!
Nowy miesiąc witam wyjątkowymi dla mnie zaproszeniami!
Wielką przyjemnością było stworzyć zaproszenia ślubne dla mojej siostry Klaudii, 
która wkrótce wychodzi za mąż.
Na tą szczególną okazję wybrałam piękne papiery
 i stempelek z możliwością edycji w stylu boho...

Przyszła Panna Młoda była szczęśliwa z efektu!
A jeśli ona to i ja!

Odliczamy dni...







Z tego zestawu skorzystałam:)

Pozdrawiam Weronika Wróbel:)