Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Słonecznikowo w zimie.

Hej wszystkim! 

Dawno mnie tutaj nie było - tęskniłam :D 
Widzieliście wszystkie te nowości w I love digi? 
Nie wiem, od której mam zacząć! Ale słoneczniki skradły moje serce
 jako pierwsze, więc oto jest moja kartka do pudełka
 z przecudnymi słonecznikowymi papierami.
 Dodałam 'trochę' złota oraz papier craft oraz napis tekturkę i jest:) 
tak tak... wiem, powinnam robic kartki świąteczne, 
ale co tam, jestem inna :D


Hi everyone!
Missed me much? Cause I missed you a lot! 
Haven't been here for a while and Marta from I love digi created 
so many digi papers I don't really know what to use first!
But I fell in love with the Vintage Sunflowers right away 
so here is my inspiration with these gorgeous papers.
I added some craft paper and a touch of gold (yes, I do love my bling) 
and here it is!






Użyłam:
I used: 

Do zobaczenia! 
See you soon!
Sabina