Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Pastelowe kartki na Dzień Matki.

Hej!
Przychodzę dziś do Was z dwiema pastelowymi kartkami
na zbliżający się wielkimi krokami Dzień Matki.


Do wykonania kartek użyłam stempelków z delikatnej kolekcji "Dzień Mamy".
W zestawie znajdują się zarówno stempelki z samymi tłami,
a także z napisami oraz z grafikami.
Ja wykorzystałam jeden z tłem i jeden z napisem.






Dodatkowo kartki ozdobiłam tiulową koronką i papierem lustrzanym,
a także dodałam ręcznie robione kwiatuszki.

Użyłam:



Pozdrawiam serdecznie, 

Magda