Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Kartki komunijne dla chłopca i dziewczynki.

Witajcie Kochani,
sezon komunijny zbliża się wielkimi krokami. 
Chciałabym Wam dzisiaj pokazać zestaw dwóch rozbudowanych kartek DL, 
do których wykorzystałam najnowsze kolekcje I love digi. 
Połączyłam je z bazą kraftową, która bardzo fajnie podbiła całą kolorystykę. 
Tekturki wianeczki podniosłam na sizalu, 
dodałam kwiaty z foamiranu, listeczki, 
wstążeczki gnieciuszki i sporo białego brokatu :) 
To ostatnio taki mój mały zestaw obowiązkowy :)

Miłego oglądania, trzymajcie się ciepło :)






Wykorzystałam:





Pozdrawiam!