Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Album ,,Niezapominajka".

Hej!

Albumy to czasochłonna praca, ale jak zobaczyłam zestaw albumowy
stworzony przez Ilovedigi to nie mogłam się oprzeć, żeby go zrobić.
Kolekcja ,,niezapominajka'' jest stworzona do prac ślubnych.
Album zrobiłam prosty, żeby nie przytłumić tej cudnej kolekcji.
Ten błękit, te kwiaty no idealne.
Do tego muszę wspomnieć, że cały zestaw to papiery i dodatki,
karty na zdjęcia (rewelacyjny pomysł)i napisy,
które niesamowicie pomagają w stworzeniu albumu.
Nic tylko drukować i siadać kleić album.
Wspaniale mi się pracowało z tą niezapominajkową kolekcją.
Polecam ją z całego serca i nieśmiało marzę o kolejnych na albumy komunijne, na chrzest,
pierwszy rok dziecka itp.
Oj się rozmarzyłam.(P/S mam nadzieję ,że szefowa to przeczyta)
















użyłam:






pozdrawiam: