Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

99. Dla przyszłej emerytki.

 Miałam Wam pokazać coś innego.
Ale zbieg okoliczności zmienił moje plany.
Ta okoliczność to moja drukarka.
W chwili zlecenia jej drukowania poinformowała mnie,
że właśnie skończył się jeden z tuszy
 a niestety nie miałam nowego w zapasie.
 No i co tu zrobić.
Jest tylko czarny.
Nie zastanawiając się wiele,
 wydrukowałam digi w szarościach
 i odkryłam, że prezentują się świetnie.
 Przy okazji odszukałam promarkery
i lekko je podmalowałam.
I tak oto prezentują się w digi stemple w szarościach.
I jak Wam się podobają ?



 Czasami fajnie jak coś nas zaskoczy.
 Mam nadzieję, że ta wersja Wam się spodoba :-)
Miłego dnia i dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :-*

 Bożena Avaler