Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Dla chłopca i dla dziewczynki - dwustronny albumik


Dzień dobry wszystkim miłośnikom digi stempelków!!!
Przygotowałam dla Was kolejny albumik. Tak jakoś ostatnio mnie naszło na robienie takich małych, fajnych składaczków.
Tym razem wyjątkowy, dziecięcy albumik, dwustronny.
Jedna strona albumu jest dla dziewczynki, a druga dla chłopczyka!
Wykorzystałam tu piękne digi stemple projektu Marty, które kupicie w jej sklepiku na 
ETSY o TUTAJ >>> Cute teddy bear baby boy & baby girl <<<
Są prześliczne!
Najpierw, zapraszam do oglądnięcia strony dla dziewczynki:








A teraz, strona dla chłopca:








Oto grafiki, których użyłam:


Mam nadzieję, że mój albumik się Wam podobał i zakochaliście się, tak jak ja, 
w tych cudnych misiaczkach!
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim miłego pierwszego dnia wiosny!
Buziaki!