Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Ahoj przygodo !

Dzień dobry,
mamy wakacje :) Cudowne chwile i oddech od szkolnych obowiązków. 
Mam nadzieję, że lato też do nas szybko wróci. 
Zapraszam Was serdecznie na moją morską przygodę z naszymi marynistycznymi grafikami. 
Jestem bardzo ciekawa kto z Was będzie nad morzem. A może jednak wolicie jeziora ? 
Ja troszkę tęsknie za naszym morzem. Kto wie, może uda nam się tam pojechać w tym roku :)
Miłego dnia !








Wykorzystałam poniższe grafiki :


Pozdrawiam serdecznie