Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Kartka urodzinowa z pandami

Dzień dobry,

w ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam 
warstwową kartkę urodzinową z przeuroczymi pandami.
Nie mogłam się im oprzeć.
Na kartce wylądowały pandy z 3 grafik,
dwie z nich wycięłam po konturach.
Grafiki znajdziecie w sklepie I love digi.
Dodałam również grafikę kwiatów, które są załączone w zestawie.
Początkowo kartka miała być prosta, z jedną grafiką, 
ale nie mogłam się im oprzeć.
I tak dokładałam kolejne warstwy, pandy, liście.
Sporo kostek 3D ... jeszcze więcej kostek 3D.
Na koniec kwiaty.
I kolejny dylemat, czy dać kwiaty w typowo męskiej kolorystyce,
czy po prostu dopasować do całości. Padło na to drugie.

A karteczka prezentuje się tak:






Pozdrawiam upalnie
Agnieszka chanya13