Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Pastelowe urodziny

Hej hej
Zapraszam Was bardzo serdecznie na moją ostatnia iniprację dla I love digi. 
To było dla mnie cudne wyzwanie i kolejne bezcenne doświadczenie. 
Dziekuję wszystkim dziewczynom za współpracę i życzę Wam wspaniałych 
pomysłów na prace i oczywiście na grafiki. 
Dziekuję tym, którzy do nas zaglądali na bloga, jak i na FB oraz komentowali 
moje prace. To bardzo miłe, że Wam się podobały.

Na koniec przygotowłam słodkie pastelowe kartki w kształcie baloników.  
Ponieważ są dla sióstr, to bardzo chciałam, żeby były podobne. 
Wykorzystałam w nich najnowsze grafiki, które możecie już kupić pod tym linkiem.

Dziekuję Wam bardzo. Do zobaczenia gdzieś w internecie.








Wykorzytsałam poniższe grafiki:


Pozdrawiam