Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Powiększamy nasz zespół DT

Dzień dobry Kochani,

w dniu dzisiejszym chciałabym przedstawić Wam 4 utalentowane dziewczyny, które dołączają do naszego zespołu projektowego. 

Ania Zalisz ( powraca do nas po małej przerwie )


"Cześć! Nazywam się Ania, papier od lat jest moją największą pasją. Tworzę głównie kartki, choć inne formy pojawiają się również na warsztacie:) Kocham grafiki, jasne pastelowe kolory, biel i proste formy. Ostatnio jestem fanką clean & simple.
Prywatnie mama i żona, zawodowo anglistka, z zamiłowania cardmakerka ;)"

Janeta Pilar

"Zamiłowanie do rękodzieła wyssałam z mlekiem matki. Pochodzę z rodziny z tradycjami artystycznymi. Od muzyki po haft i rękodzieło. 
Papier jest moją najwiekszą pasją i miłością. Uwielbiam wyzwania i najbardziej szaleńcze projekty. Obecnie inspiruję dla Tekturki Pure & Natural Craft. Na co dzień jestem mamą dwojga bardzo kreatywnych dzieciaczków."

Sabina Garselis

"Hej! 
Mam na imię Sabina i scrapbookingiem pasjonuję się już długo, ale tworzę od około  dwóch lat. Uwielbiam robić exploding  boxy - to moja ulubiona forma! Tworzę wtedy, kiedy moje dwie pociechy (roczniak i trzylatek) mi na to pozwalają, czyli, głównie wtedy jak już  pójdą  spać;) 
Bardzo się  cieszę, że będę mogła was inspirować tworząc prace dla 'I love digi', ale troszkę mnie  'trema zjada' gdyż to moj debiut  w jakikolwiek DT ♡ "


Anna Fedyk

"Cześć, Nazywam się Anna Fedyk i pochodzę 
z Mazur. Mam wiele zainteresowań, ale to co mnie zajmuje to  fotografia  amatorska i wszelkie  prace   ręczne. Tworzenie kartek to miłość, która trwa od ponad 3lat."

Dziewczyny przygotowały specjalnie na dzisiaj swoje pierwsze inspiracje.