Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

I love Christmas :)


Tworzenie świątecznych kartek dla rodziny i znajomych to moja ulubiona tradycja. 
Od kiedy pamiętam wymyślałam dla każdego specjalne życzenia, motywy.
Dziś w tym tworzeniu często towarzyszy mi córka, która tak jak ja uwielbia kleić i wycinać :)
Dlatego też moja dzisiejsza inspiracja z ślicznym stempelkiem od I love digi jest w kolorystyce, która bardzo kojarzy mi się ze świętami, oraz dzwoneczkami jak w piosence Ross Lynch "I Love Christmas"
"Billion lights are blinkin'
Jingle bells are ringin'
Everybody's singing
I Love Christmas"

Creating Christmas cards for family and friends is my favorite tradition. For as long as I can remember I have come up with special wishes and motives for everyone. Today in this creation I am often accompanied by my daughter who loves to glue and cut as much as I do :) That is why my inspiration with a lovely stamp  from I love digi is in colors that I associate with holidays and bells like in a song Ross Lynch "I Love Christmas"
"Billion lights are blinkin'
Jingle bells are ringin'
Everybody's singing
I Love Christmas"







Użyłam
I've used



Pozdrawiam cieplutko :)
Greetings
Janet