Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Zimowy blejtram ze stempelkiem.

Cześć Kochani! :)

Swoją przygodę z I Love Digi zaczynałam prawie rok temu... Było to dla mnie nowe doświadczenie - bycie członkiem DT, przygotowywanie inspiracji. Ta wspaniała przygoda wiele mnie nauczyła i teraz, bogatsza o tą wiedzę ruszam dalej. Oczywiście z wielką wdzięcznością dla Marty - za zaproszenie do DT oraz za zaufanie jakim mnie obdarzyła. Dziękuję również koleżankom z DT za miłą atmosferę. :)


Z okazji tego pożegnalnego posta przygotowałam pracę świąteczną na blejtramie. Życzenia tego uroczego skrzata są krótkie, dlatego je trochę rozwinę. :) 
Kochani! Dziękuję serdecznie za ten rok. Za reakcje i komentarze pod moimi inspiracjami. Życzę Wam pięknych Świąt w otoczeniu najbliższych Wam osób z wymarzonymi prezentami i pysznym jedzonkiem. Bez względu na pogodę za oknem, niech atmosfera Waszych domów będzie pełna miłości i ciepła. Życzę Wam odpoczynku i nabrania mocy na kolejny rok i jego wyzwania, ale mam nadzieję, że będzie dla Was pomyślny i szczęśliwy. :)





 Wykorzystany zestaw to kolekcja I Love Skrzaty :)

Aż nie chce się wierzyć, że to mój ostatni tutaj post! 
Ściskam Was mocno i jeszcze raz dziękuję. :)