Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Summer, where are you?


Tak bardzo tęsknię za ciepłem i słońcem, że musiałam zrobić sobie coś ciepłego i energetycznego:)
 I dlatego też powstała karteczka:) piękne digi pełne lata aż prosiły się, żeby je wykorzystać, 
no więc oto moja wersja lata, mam nadzieję, że się zainspirujecie i też zrobicie coś letniego! 


I miss sun and summer so much that I had to make something that would remind me of warmer days, so I made this fun card. Summer I love digi set are so lovely that making this card was just pure pleasure. I hope you will find my card inspiring and you will create something summery yourselves :) do share if you do! 


Użyłam:
I used: 


Do usłyszenia :) 

See you again very soon xx 

Komentarze

Prześlij komentarz