Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Dzień Mamy.

"To jednak jest cudne,
że mama przytuli i troski znikają"

Witajcie kochani :)
Dzień Mamy tuż tuż, więc nie mogło być inaczej - moja dzisiejsza inspiracja jest poświęcona właśnie Mamie :)
Nie wiem czy Wy też tak macie, ale ja, mimo iż sama jestem już mamą, jak tylko mam troski, wystarczy łagodny dotyk ręki mojej mamy i wszystkie zmartwienia odchodzą na bok - nadal działa jak całus zranionego kolanka, gdy wywróciłam się z rowerku :) 

"It's wonderful though that mom hugs and worries disappear "

Hello my fellows :)
Mother's Day is just around the corner, so it couldn't have been different - my inspiration today is dedicated to Mother :) I do not know if you have it too, but I, despite being a mother myself as soon as I am concerned, all I need is a gentle touch of my mother's hand and all worries go aside - it still works like a kiss on a wounded knee when I fell off my bike :)






Użyłam:
I've used :








Pozdrawiam cieplutko :)
Greetings

Janeta