Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Delikatne zaproszenia na sesje fotograficzne .


Hej!
Sesje zdjęciowe to ostatnio bardzo modny i chętnie wybierany prezent na wiele okazji
 takich jak narodziny dziecka, chrzest bądź roczek. 
Postanowiłam więc przygotować dziś dla Was 
właśnie takie zaproszenia na sesję fotograficzną dla przyszłej mamy i maluszka.
 Do ich wykonania wykorzystałam digiski z najnowszego zestawu do sesji zdjęciowych.
 Choć zazwyczaj tworzę warstwowe pełne detali kompozycje, 
tym razem postawiłam na odrobinę blasku i prostotę,
 ponieważ obawiałam się, że dodatki mogłyby przyćmić piękno i delikatność stempelków.
 Wyszło prosto, a zarazem zwiewnie i elegancko. 









Użyłam:


Pozdrawiam, 
Magda