Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Tydzień z kolekcją Crafty Moly - kartka do koperty

Hej Wam! 

Kartki do koperty to dla mnie katorga. 
Nie umiem i nie lubię ich robić, dla mnie są to najtrudniejsze kartki na świecie...
Ale, dałam sobie wyzwanie no i oto jest. Moja kartka do koperty. 

Hi everyone! 

Is there anyone else who hates creating flat cards?
 For me, these are the worst and the most difficult to make. 
But I challenged myself and made one this time. So here it is! 








Użyłam:
I used: 


Pozdrawiam! 
Bye bye xx

Sabina