Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Love love love.

Walentynki, walentynki! 
W swojej karierze scrapowej zrobiłam - uwaga - 4... tak, 
dosłownie cztery kartki walentynkowe 😀🤣
 wygląda na to, że moi klienci nie świętują Walentynek kartkami :D 
A może wolą okazywać sobie uczucia cały rok 
zamiast  'tylko' w Walentynki? 
A Wy? Świętujecie? Robicie kartki? 

Ja od dawna miałam ochotę na zrobienie czegos
 z tej ociekającej miodem kolekcji Bee My I love digi. 
Te serduszka bzyczkowe są przeurocze 😍  
dodałam wycinanki z dodatków, moje ukochane shakery zrobiłam 
w kształt plastra miodu i viola. Walentynka dla mego męża gotowa :) 

***

Hi sweets! 

My today's inspiration for you is full of sweet honey bee love. 
do you make Valentine's cards? do you gift cards for Valentine's? 
it seems my customers don't really like giving Valentine's cards as 
I have only made 4 cards... like ever :D 

to make my cards, I used this sweet 
Bee My I love digi paper and digi set collection. 
I made some shakers (obviously!) and paired it with some mirror gold paper
(It's a love - hate relationship - I love it but I hate photographing it, who's with me?)











Użyłam: 
I used: 




Trzymcie się słodko, 
Take care my honey bees xx