Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Witaj maleństwo!

Cześć
Dziś przychodzę do was z kartką gratulacyjną, z okazji narodzin maluszka.
 Muszę się przyznać, że jak tylko zobaczyłam te słodziutkie digi stempelki od I love digi,
 od razu wiedziałam, że powstanie z nich seria kartek dziecięcych na różne okazje.




Poprzednio na kartce na chrzest wylądował miś w kapturku,
a dziś przyszedł czas na śliczną żyrafkę :)


Jako tło kartki użyłam papierów w kolorystyce kropeczek na stempelku,
 tak aby wszystko ładnie ze sobą współgrało.
 Do ozdoby wykorzystałam tekturkę ornament,
 kawałeczek gazy oraz ręcznie robiony papierowy kwiatuszek,
 a także kilka perełek.


Z efektu jestem bardzo zadowolona i już myślę,
 który słodziaczek jako następny zagości na mojej kartce :)

Użyłam;



Pozdrawiam cieplutko!



Magda