Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Skrzaty życzą Wesołych Świąt!

Niecały tydzień do Świąt! Czy macie już wszystkie kartki gotowe? Jeśli nie, to może mój dzisiejszy post będzie dla Was przydatny :)  Chciałam Wam pokazać jak z wykorzystaniem tego samego stempla możecie stworzyć 3 kartki na pierwszy rzut oka bardzo podobne, ale jednak inne :) Jedna zmieści się do zwykłej płaskiej koperty, druga do koperty 3d, natomiast ostatnia idealnie zgra się z pudełkiem :) 

Wszystkie kartki powstały na kraftowej bazie, wykorzystałam piękną kolekcję Boho Christmas ze skrzatem w roli głównej. Zmieniłam tylko otoczenie: inaczej ułożyłam tło, zamiast sizalu dałam trochę chrobotka i szyszek, czy też ułożyłam kompozycję z kwiatów z foamiranu. 

Jak podobają Wam się takie wariacje? :)








Wykorzystałam:




Pozdrawiam cieplutko!