Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Design Team 2018

Kochani,
Dzisiaj jest ten wspaniały dzień, ten cudowny moment, ta niesamowita chwila, kiedy mogę oficjalnie już przedstawić Wam nasz nowy, wymarzony, piękny i bardzo utalentowany zespół projektantek na rok 2018 w odświeżonej szacie graficznej bloga.

 Przywitajcie je proszę cieplutko 




Witam, mam na imię Henryka, dla przyjaciół i znajomych Henia
- w sieci Magic Craft Land by Henryka.
Urodziłam i wychowałam się w moim ukochanym Krakowie.
Moja przygoda z papierem rozpoczęła się jakieś 4 lata temu, i tak trwa do dziś. Pokrótce, lubię to co robię. Przede wszystkim tworzę kartki, zaproszenia i albumy na różne okazje.
Próbuję różnych technik, nie mam jednej wybranej. Lubię żywe, mocne kolory, ale tworze też delikatne i pastelowe prace, wstążki, koronki, perełki, dużo kwiatów, przetarcia itp.
Ostatnio próbuję swych sił w kolorowaniu pisakami Copic i w mixed mediach.
Ciągłe się uczę i nie boję eksperymentować. Tworzenie w papierze przynosi mi dużo radości, odpręża i pozwala oderwać się od szarości dnia codziennego.
Bardzo się cieszę, że mogłam dołączyć do tak wspaniałego DT i obiecuję Was inspirować jak najlepiej potrafię.
Mam dużo przeróżnych pomysłów, a z grafikami Marty napewno stworzę coś fantastycznego.
Zapraszam na mojego blog i fan page:

Od czterech lat scrapuję i bloguję . Przeważnie robię kartki na których umieszczam dużo kwiatów. Lubię również zabawę z mixed mediami. Ozdabiam pudełka, ramki na zdjęcia, robię LO-sy na papierze i na blejtramach .



Tworzenie to moja pasja, radość a czasami odskocznia od dnia codziennego. Cały czas szukam czegoś nowego, próbuję nowych form. Prywatnie mama dorastającego artysty, kobieta pracująca.

Hej, tu Kaśka. Mam 28 lat i pochodzę z Mazowsza. Scrapowaniem zajęłam się jakieś 4 lata temu i wciąż rozwijam swoją pasję i umiejętności. Ważna jest dla mnie dbałość o detale i precyzyjne cięcia. Lubię nowe wyzwania, jednak najlepiej czuję się tworząc kartki i boxy, oczywiście przy dobrej gorącej kawie. Mam nadzieję, że sprawdzę się również tworząc papierowe prace z digi stempelków.




Nazywam się Agnieszka, w internecie występuję jako chanya13. Swoim papierowym hobby zajmuję się od 5 lat. Kolorowy świat papierów pozwala mi się zrelaksować po ciężkim dniu pracy. Tworzę przede wszystkim kartki, exploding boxy oraz notesy. Lubię kolor i kontrast, nieodpowiednie kolory na daną okazję oraz warstwy. Poza papierem swój wolny czas dzielę pomiędzy ogród, góry... i koty.



Moje miejsca w sieci:




Hej :) Jestem Natalia i pochodzę ze śląska. Moją pasją od kilku lat jest scrapbooking –nie ograniczam się tylko do tej dziedziny rękodzieła, cały czas eksperymentuję ;) Mam milion pomysłów w głowie, ale zdecydowanie za mało czasu na zrealizowanie wszystkich. Uzależniona od pastelowych kolorów, najróżniejszych papierów, wykrojników i wszystkiego co ,, przyda się”.  Zapraszam do mojego świata  Papierowych Skarbów  :)




Nazywam sie Hania. W sieci można mnie znaleźć jako Yasmine. Zajmuję się głównie wykonywaniem zaproszeń, kartek i exploding boxów, ale ostatnio odkrywam również inne prace ;). Bardzo lubię grafiki i coraz częściej wykorzystuję je w moich pracach.



Witam, nazywam się Karolina Klaus a w sieci jestem znana pod pseudonimem Cards from Heaven. Pochodzę z Polski ale już 7 lat mieszkam w północno-wschodniej Anglii w okolicach miasta Middlesbrough. 

Zajmuję się robieniem kartek prawie 9 lat. Na początku był to głównie styl clean&simple, ale od kilku lat tworzę bardziej przestrzennie z użyciem różnych mediów, materiałów i technik. Nie boję się wyzwań, nowych projektów. Bardzo lubię robić kwiaty z papieru, bądż foamiranu, używać wykrojników, tekturek, grafik, sznurków, akwareli i masek. Tworzę kartki, albumy(często o twardej, obszytej fizeliną i materiałem okładce, które podpatrzyłam od dziewczyn z Rosji), dekoracje do domu, exploding boxy, szydełkuję, wycinam wycinanki, maluję akwarelami, szyję na maszynie itp.




Dzień dobry, 
nazywam się Gosia Machynia - od wielu lat moją pasją jest tworzenie z papieru:
robię albumy, kartki, pudełka, wszystko to, co można podarować z ważnej okazji, sprawiać radość i wzruszenie.
Ciągle się uczę nowych technik, coraz chętniej sięgam po media. 
Uwielbiam prace zdobić digi-stempelkami, tekturkami i foamiranowymi kwiatami własnej roboty.  
Tworzenie to mój relaks i odskocznia od dnia codziennego.
Zapraszam do obejrzenia moich prac

Dziewczyny życzę Wam dużo kreatywności i pięknych pomysłów.