Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Wielkanocne zajączki

Witajcie.
Dzisiaj moja pierwsza inspiracja dla I love digi. Bardzo się cieszę, że będę mogła Was inspirować i pokazywać jakie prace można stworzyć z grafikami I love digi.

Moje pierwsze prace są z użyciem grafik wielkanocnych. Wykonałam dwie pastelowe kartki z cudnymi zajączkami. Do pracy wykorzystałam papiery w podobnych odcieniach jak kolory na grafikach. Idealnie wpasowują się w wiosenny klimat. Kartki z tymi grafikami są bardzo słodkie i delikatne, nie potrzebują dużej ilości dodatków. Zobaczcie co stworzyłam, mam nadzieję, że Wam się podobają. Koniecznie pokażcie jakie prace Wy stworzycie z tymi grafikami.






Wykorzystałam grafiki z poniższego zestawu

Pozdrawiam serdecznie