Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Kartka urodzinowa z jednorożcem Birhday card with a unicorn

 Witajcie, dzisiaj mam dla Was śliczną,
delikatną karteczkę urodzinową dla dziewczynki z jednorożcem.
Zrobiłam ją na bazie papieru kraftowego aby stworzyć kontrast.
Urocze jednorożce idealnie pasują do wielu prac.
Zobaczcie jak ja je dzisiaj wykorzystałam.
 
***
 
Welcome, today I have a cute, beautiful b-day card for a girl and with a unicorn.
I prepared it basing on kraft paper to create a sort of contrast.
Cutsie unicorns fit the project perfectly.
Take a look at how I used tchem today.





Użyłam :
I used:

Pozdrawiam 
Greetings