Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Pierwsza komunia święta. First communion ceremony.

Witam moi drodzy:)
Skoro mamy jeszcze maj to nadal pozostaję w tematyce komunijnej.
Dziś mama dla Was dwie prace, w których użyłam cudownych, kwiecistych wianków.
Pewnie większość z Was już je doskonale zna, ale dostawałam tak dużo zapytań skąd mam te grafiki, że postanowiłam przypomnieć Wam o ich istnieniu i podkreślić, że wszystkie digi stemple jakie używam w moich pracach możecie kupić w sklepie I LOVE DIGI .
Zapraszam zatem na szaleństwo zakupowe:)
 
***
 
Hello my dearies:)
Beause it's May still I wanted to within the communion wave.
Today I bring you two projects, in which I used wonderful flowery wreaths.
I'm sure most of you know tchem well by now, but I just got so many questions regarding those pictures, I decided to remind you about them, and underline the fact you can find all digi stamples I used in I LOVE DIGI store.
Let's go crazy :)



Użyłam:
I used:



Do zobaczenia wkrótce:)
See You soon:)