Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Alleluja, zmartwychwstał Pan!

Witajcie kochani :)

Swięta już wprawdzie za nami,
mimo to chciałam się z Wami dziś podzielić exploding boxem,
który wykonałam - mam nadzieję w stylu klasycznym.
Nie mogłam oprzeć się tym pięknym digi stempelkom ILD,
które idealnie oddają charakter dostojności i powagi świąt Wielkanocy.

***

Although the holidays are behind us, I still wanted to share with you the exploding box
 I made for  inspiration -  hope in a classic style.
 I could'n resist these beautiful digi ILD
 stamps that perfectly reflect the character of the dignity and seriousness of Easter.





Użyłam
I've used



Pozdrawiam cieplutko
Greetings

Janeta