Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Kartka dla Ciebie.

Dzień dobry. 

Witajcie w poniedziałek. Nowy dzień, nowe wyzwania. 
Ja postanowiłam, że dzisiaj podzielę się z Wami moją małą radością. 

Kiedy mąż kupił mi drukarkę A3, żeby drukować papiery, byłam wniebowzięta. 
DT w I love Digi nabrało nowego znaczenia - od tamtego momentu 
mogłam drukować wszystko w 'jakże super' jakości. 
Oh, żebym ja wiedziała, że zajmie mi to ponad 6 miesięcy, 
zanim zostaniemy 'koleżankami'... po przetestowaniu wielu (naprawdę, wielu)
 różnych papierów, wymienianiu się doświadczeniami z Martą (szefowa ♡) 
oraz wielokrotnej chęci wyrzucenia mojej drukarki przez okno 
(co byłoby wyczynem, gdyż jest WIELKA), naszła mnie myśl. 
A co, jeśli to wina oprogramowania? Była 1 rano kiedy usiadłam do laptopa.
 Zaczęłam czytać, szukać, ściągać. Po ściągnięciu i zainstalowaniu i odinstalowaniu 
parunastu różnych dziwnych rzeczy w końcu znalazłam to, czego szukałam. 

I tak moi mili, skończyła się moi mili walka z moją drukarką. 
Pokazuję Wam moją pierwszą kartkę, z papierów... z PRZECUDNYCH papierów Grandpa.
 Od dzisiaj już nie muszę się 'wstydzić' jakości moich wydrukowanych papierów i 
wiem już, że będę ich używać duzo częściej. 

A oto karteczka. W sumie, to nie wiem, dla kogo ją zrobiłam. 
Chyba postawię ją na mojej drukarce, jako przypomnienie, 
że jednak nie wyrzucę jej przez okno ;) 

***

Hi everyone! 

Today I'd like to show you my card that I made 
using the beautiful GRANDPA collection. 
I took me more than 6 months to realise that the printing software I had was a very
 very bad one and it was because of this software that my printed papers were 
not according to how I liked them to be. But thankfully, after spending a few hours
 downloading and changing settings, I'm finally happy with what I have! <3 
so have a look at the card now and let me know what you think!


W tej kartce użyłam: 
To make this card, I used: 

Do usłyszenia! 
Take care everyone xx