Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Leśny urodzinowy box.

Hej!
Zapraszam Was dzisiaj na moją pierwszą w nowym roku inspirację,
 a jest nią leśny box urodzinowy.
Powstał dzięki prześlicznej kolekcji digi stempelków ze zwierzątkami leśnymi. 
Wybrałam grafiki z różowym tłem, ponieważ box powędruje do dziewczynki.
 Umieściłam je zarówno na wewnętrznych ściankach jak na przodzie boxa, 
dodałam nieco papieru kraft,
 który pięknie podkreślił pastelową kolorystykę stempelków.
W ofercie I love digi znajdziecie dwie wersje stempelków,
 tą której użyłam w moim boxie oraz Woodland Family z zielonymi akcentami :)

Bardzo się cieszę, że nadal będę mogła tworzyć w tak cudownym design teamie, 
wśród tylu utalentowanych scrapowiczek i mam nadzieję, 
że wspólnie z zespołem I love digi sprawimy, 
że ten rok będzie dla Was niesamowicie twórczy!








Użyłam:



Pozdrawiam cieplutko,