Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Boho z makramą - nowa kolekcja Pure Love

Hej hej hej!
Macie już najnowszą kolekcję I love digi Pure Love?
Ja już pocięłam i stworzyłam taką oto kartkę z makramą na ... w sumie bez okazji,
 czy to ślubna czy urodzinowa... pokaże czas :)

***
Hello hello hello!
Have you seen the latest I love digi Pure Love collection?
I've already used it to make this card with a handmade makrame. 
I'm not sure if it's going to be a wedding card or a birthday card, so we shall see:)


                                                                             Papiery:
I used: 
Pozdrawiam i do usłyszenia, 
Greetings y'all xx

Komentarze

  1. Przepiękna! Już dawno kołatał mi pomysł na makramę na kartce, ale jakoś go nie ruszyłam!
    Efekt fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz