Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Urodzinowa kartka - łódka.

Hej
Lato i sezon wakacyjny w pełni,
 przygotowałam więc dla Was dziś wakacyjną kartkę urodzinową w kształcie łódki.
Kartka powstała z najnowszej dziecięcej kolekcji
 digi papierów i stempelków "Sailor Teddy".


Kolekcja utrzymana jest w pięknych, delikatnych beżach i błękitach,
a na stempelkach znajdziecie urocze misiaczki,
 zamki z piasku, statki, a także baloniki i prezenty. 
Kolekcja świetnie nadaje się na przeróżne urodzinowe ozdoby, kartki czy też albumy.


U mnie za bazę posłużył gładki beżowy arkusz,
 na który nakleiłam arkusz w niebieskie paseczki. 
Całość wycięłam na kształt żaglówki i udekorowałam grafikami i stempelkami. 
Dodałam również odrobinę koronki, ręcznie robione kwiatuszki, tekturki i posypałam brokatem, cekinami i innymi świecidełkami.





Użyłam:



Pozdrawiam 

Magda