Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Kwieciście w Dniu Urodzin.

Każda kobieta kocha kwiaty, dlatego kartka z tym motywem zawsze będzie dobrym pomysłem :) 
Do prezentowanej kartki formatu DL wykorzystałam kolekcję Birthday Party i połączyłam ją ze złotym papierem lustrzanym oraz białą kalką wykończoną dziurkaczem brzegowym.
 Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie przemyciła koronki, którą umieściłam wzdłuż całej pracy. Centralną część kartki zajmuje digi stempel z napisem, od którego rozciąga się kompozycja kwiatowa. Uwielbiam detale w postaci motylków, perełek i kokardek ze sznurka,
 których oczywiście nie mogło tu zabraknąć. 
Miało być  w końcu na bogato i chyba jest :) Do zestawu powstało pudełko z okienkiem, którego spód wykleiłam tą samą kolekcją, a na górze umieściłam delikatną kompozycję kwiatową.
 Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu :)
 







Papiery możesz kupić w sklepie na etsy:


Pozdrawiam serdecznie