Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Świąteczny miś.

Cześć :)
Skoro grudzień i święta zbliżają się wielkimi krokami, pomyślałam, 
że zrobię karteczkę w takim właśnie klimacie.
Wykorzystałam uroczy stempelek ILD oraz kolekcję "Vintage Christmas".
Te papierki są obłędnie piękne! Mają cudowne kolory i grafiki. 
Są idealne na wszystkie zimowe i świąteczne projekty.
A tak prezentuje się moja propozycja, zapraszam do oglądania zdjęć :)





Wykorzystałam:

 



Mam nadzieję, że moja praca przypadła Wam do gustu :)
Pozdrawiam cieplutko,