Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Mafinkowe topery na wieczór panieński

 Dzisiaj kolejny debiut w I LOVE DIGI. Tym razem witamy bardzo gorąco Martynę, którą znajdziesz na Instagramie jako papierowo.mi.

Martyna napisała kilka słów o sobie, aby można ją było bliżej poznać:

"Kto kryje się pod nazwą papierowo.mi? Osoba zakochana w scrapbookingu po uszy! Hej, mam na imię Martyna, a papier jest czymś co pozwala mi rozwijać moją kreatywną duszę. Na co dzień pracuję w laboratorium, a w wolnych chwilach wykonuję rękodzieło na zamówienie. Uwielbiam wtedy włączyć sobie podcast kryminalny i rozpłynąć się przy dobrej kawce. A jeśli o kawie już mowa to kocham eksplorować nowe miejsca w poszukiwaniu ciekawych kawiarni. Może kiedyś otworzę swoją? Póki co, papier jest moją miłością numer jeden!"

Jako pierwszą inspirację przygotowała wyjątkowe topery na wieczór panieński.




Zestaw, którego użyła Martyna to oczywiście WILL YOU BE MY...? do kupienia na naszym Fanpage.