Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

W dniu Waszego Ślubu

 Dzień dobry, dzisiaj bardzo wyjątkowy dzień, ponieważ mam zaszczyt przedstawić Ci nową projektantkę I love digi - Annę But. Anię znalazłam na Instagramie, gdzie inspiruje swoją twórczością i zaraża pięknym uśmiechem. 

Napisała dla Ciebie kilka słów, aby się bliżej przedstawić:

"Cześć, jestem Ania. Swój czas dzielę między pracą na etacie, a pracownią którą mam w domu. Od 9 lat, a w tym w sumie będzie już 10, tworzę kartki, albumy, exploding boxy. Lubię próbować nowych technik i czasem próbuje swoich sił również w technice mix media. Prywatnie uwielbiam gotować i piec (jeść oczywiście też), jestem ogrodniczką z wykształcenia i zamiłowania. Lubię czytać, chodzę na mecze piłki nożnej i nie pijam kawy. Zawsze znajdę sobie jakieś zajęcie i są one naprawdę różne. W sieci znajdziecie mnie jako Pracownia Ani i choć morski klimat to bliski mojemu sercu motyw (w tym stylu urządzona jest moja pracownia), to kilka lat temu to serce skradły góry. Uwielbiam Tatry i wędrówki górskie. Tam mogę uwolnić głowę od wszystkiego. Mieszkam z Mężem w Szczecinie i choć do morza mamy zdecydowanie bliżej to jednak na urlopy ciągnie nas na południe kraju."


 

Ania stworzyła swoją pierwszą inspiracyjną kartkę z papierów "On your Wedding Day" i zachwyciła nie tylko starannością wykonania, ale również pięknymi zdjęciami
Papiery możesz kupić w naszym sklepie na ETSY - KUP TUTAJ

Zapraszam Cię na kolejne inspiracje już wkrótce :)