Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Subtelna kartka urodzinowa.

I love digi
 to przede wszystkim cudne wzory i kolory,
ale chciałam dziś pokazać jak bardzo subtelną, delikatną
i pełną uroku kartkę można stworzyć przy ich użyciu.
Pomogła mi w tym kolekcja Grandpa, 
która czaruje mnie swoją uniwersalnością.
Robiłam z niej już boxa dla dziadków, teraz kartkę urodzinową,
 a w planie jest jeszcze ślubna!
Także są to papiery, które lubię najbardziej - takie,
 z których mogę korzystać cały rok :)






Użyłam:


Pozdrawiam cieplutko,.