Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Dwie delikatne ślubne pamiątki.

Cześć!
Sezon ślubny w pełni, więc i u mnie pojawia się coraz więcej prac o tej tematyce.
 Dziś prezentuję Wam dwie tradycyjne kartki w delikatnych pastelowych kolorkach,
 które wykonałam z prześlicznej kolekcji digi papierów "Romantic Garden".

Wykorzystałam w nich również stempelki z kolekcji "Wedding Dream" z Młodą Parą i rameczkę z kwiatami o obrączkami, w której świetnie zmieścił się tekturkowy napis.






Przepiękne motywy kwiatowe z kolekcji "Romantic Garden" sprawiły,
 że moje kartki by być kompletne nie potrzebowały wielu ozdób.
 Użyłam jedynie odrobiny koronki 
oraz ręcznie wykonanych materiałowych kwiatuszków i kilku listeczków.


Jeśli jesteście w trakcie tworzenia ślubnych pamiątek,
 koniecznie zajrzyjcie na facebookowy profil I love digi,
 gdzie dziś pojawiły się rewelacyjne nowości,
 w postaci mega bogatej kolekcji "Will you be my...?", 
w której znajdziecie zarówno prośby o bycie świadkową lub świadkiem
 jak i podziękowania.




Użyłam:




Pozdrawiam serdecznie, 

Magda





Komentarze

  1. Hi Magda I love your cards, and would love to buy the downloads, but can't find them in Esty can you please send me the link to purchase them, thank you Yvonne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz