Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Na urodzinki .

Zazdroszczę!
Dzisiaj nie cześć, nie dzień dobry, a zazdroszczę. 
Zazdroszczę Wam umiejętności robienia cudów na ploterze.
 Ja stawiam pierwsze kroki, 
więc dzisiaj proszę przymknąć oko 🙈 przychodzę do Was z kartką na 2 urodzinki Victorii,
 córki mojej znajomej.
 A, że kartki cyfry podobają mi się od zawsze, no to postanowiłam taką zrobić.
 Czy się udało... sami oceńcie!
Wykorzystałam do jej zrobienia papier z kolekcji Sweet Elephants plus pasujący digi stempelek.

***

I envy you.
Yes. I do. I envy all of you who know how to use those devilish cutting machines. 
I'm just learning how to do stuff with my maker, so please be kind to me today 🙈
I made a card for a 2nd birthday for my friend's daughter.
 I used 'Sweet Elephants' collection to make this number 2 shaped card.


Nie zapomnijcie dać znać co myślicie :) 
Let me know what you think! 

Użyłam: 
I used: 




Papa! 
Greetings:)