Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Jesiennie.

Witajcie! 
Trochę mnie tu nie było, nie wierzę, że już jest wrzesień, dzieciaki wracają do szkoły 
a za oknem za chwilę będzie szaro buro i ponuro :( 

Także, żeby sobie poprawić humor, sięgnęłam po 
ciepłe i pełne jesiennych kolorów Fall in Love. 

Tę karteczkę zrobiłam dla siebie, żeby żeby mnie ogrzała
 gdy za oknem pada deszcz. Standardowo, zrobiłam shaker:D 
to już moja mała tradycja; gdy I love Digi zrobi nowy wianek, 
Sabina zrobi z niego shaker;) 

A Wy? Lubicie jesień? 

*****

Hello! 

Are you a fan of autumn? I'm not so much, and I'd rather have 
winter or spring for longer. 
But thanks to the Fall in Love collection by I love digi 
I can feel a tad bit warmer When its rainy outside ♡ 
So here comes my autumn inspired shaker card!




Do zrobienia karteczki użyłam: 
I used:

Pozdrawiam i do usłyszenia, 
Have a lovely day ♡