Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Kartka - podziękowanie na Dzień Nauczyciela.

 Cześć,
W prawdzie do Dnia Nauczyciela, jeszcze dobre kilka tygodni,
 ale warto już dziś rozejrzeć się za drobnymi upominkami dla wychowawców.

W podziękowaniu za trud wychowania,
 postanowiłam zrobić prostą karteczkę z cudownym cytatem,
 a do jej wykonania użyłam prostokątnego stempelka w formie DL
 z najnowszej kolekcji "Szkoła jest fajna". 
Znajdziecie w niej zarówno stempelki okrągłe jak i prostokątne, 
które świetnie sprawdzą się również jako zakładki, 
bądź ozdoby czekoladowników - możliwości jest wiele,
 a ogranicza nas jedynie nasza wyobraźnia :)

Ja uwielbiam format DL i chętnie tworzę przestrzenne kartki,
 które później pakuję w pudełeczka z okienkiem,
 więc nie mogło u mnie zabraknąć podziękowania w takiej właśnie formie. 
Jak widać stempelek sam w sobie jest wystarczającą ozdobą podziękowania, 
dlatego też postanowiłam dodać jedynie materiałowe kwiatuszki, 
odrobinę koronki i złote mini cekiny.




Użyłam:


Pozdrawiam cieplutko :)

Magda