Cześć!
Jeśli kochasz tworzyć rękodzieło to jesteś w idealnym miejscu. Znajdziesz u nas wysokiej jakości pliki do samodzielnego wydruku, papiery digital oraz mnóstwo inspiracji.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    Projekty na zamówienie
    Personalizowane digi stemple do tworzenia rękodzieła.
    Czytaj więcej
  • 2
    Papiery digital
    Papiery do scrapbookingu w wersji cyfrowej.
    Czytaj więcej
  • 3
    Kartki I love digi
    Zamów personalizowaną kartkę w wersji cyfrowej lub już wydrukowaną.
    Czytaj więcej

Zakochana w jesieni

                                                                                  Hej!!!

                             Mamy jesień, piękną w kolorze jarzębiny, pachnącą zupą dniową jesień.

                                       Nie ukrywam ,że w jesieni jestem zakochana już od kilku lat.

                      Choć nie jestem zwolenniczką pomarańczy, brązów, czerwieni i żółci w pracach

                                          to prace jesienne w tych kolorach tworzy mi się cudownie.

                                                   Dziś stworzyłam dyniowy magnes na lodówkę.

                             Użyłam digów Fall in love, oraz papierów z kolekcji Vintage Sunflowers.

                                                     Cudne jesienne połączenie, sami zobaczcie.






użyłam:



pozdrawiam: